A LITTLE TOO NOT OVER YOU [アルバム David Archuleta]




A LITTLE TOO NOT OVER YOU

You never cross my mind at all
Thats what I tell myself
What we had has come and gone
Your better off with someone else
It's for the best I know it is

But I see you
Sometimes I try to hide what I feel inside
And I turn around your within now
I just can't figure it out

Tell me why its so hard to forget
So remind me , I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you
Not over you

Memories supposed to fade,
What's wrong with my heart
Shake it off, let it go,
Didn't think it'd be this hard
Should be strong, moving on

But I see you
Sometimes I try to hide what I feel inside
And I turn around, your within now
I just can't figure it out

Tell me why its so hard to forget
So remind me , I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you

Maybe I regret,everything I said
No way to take it all back
Now I'm on my own how I let you go
I'll never understand, I'll never understand ,yeah

Tell me why its so hard to forget
So remind me , I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you

Tell me why its so hard to forget
So remind me , I'm not over it
Tell me why I can't seem to face the truth
I'm just a little too not over you

Not over you

君のことなんて全然思い出さないさ
そう自分に言い聞かせている
二人の間にあったことはもう終わったこと
そのほうがいいってこと、分かってる

でも君の姿を時々見かけると
僕は本当の気持ちを押し殺している
そして君に背を向けるんだ 今君はあいつと一緒にいるから
僕には全然わからない

教えて欲しい 君を忘れるのがナゼこんなに難しいのか
思い出さないで欲しい 君を忘れられない
教えて欲しい 僕は何故真実を受け入れられないのか
君を忘れられない気持ちが少しだけ強すぎるみたいだ

君を忘れられない

記憶は薄れていくもののはずなのに
僕の心はどうしちゃったんだろう
振り切らなきゃ、忘れなくちゃ
こんなに難しいとは思わなかったよ
強くならなきゃ 前へ進まなきゃ

でも君の姿を時々見かけると
僕は本当の気持ちを押し殺している
そして君に背を向けるんだ 今君はあいつと一緒にいるから
僕には全然わからない

教えて欲しい 君を忘れるのがナゼこんなに難しいのか
思い出さないで欲しい 君を忘れられない
教えて欲しい 僕は何故真実を受け入れられないのか
君を忘れられない気持ちが少しだけ強すぎるみたいだ

僕は君にいったことを全部悔やんでいるのかもしれない
でももう取り消すすべはない
そして僕は今一人さ
僕はどうして君を手放したりしたんだろう
僕には決して理解できないよ 決して理解できない

教えて欲しい 君を忘れるのがナゼこんなに難しいのか
思い出さないで欲しい 君を忘れられない
教えて欲しい 僕は何故真実を受け入れられないのか
君を忘れられない気持ちが少しだけ強すぎるみたいだ

教えて欲しい 君を忘れるのがナゼこんなに難しいのか
思い出さないで欲しい 君を忘れられない
教えて欲しい 僕は何故真実を受け入れられないのか
どうしていいのか本当に分からない
君を忘れられない気持ちが少しだけ強すぎるみたいだ

君を忘れられない


歌詞・対訳(永山康子)  アルバム David Archuleta より



nice!(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:音楽

nice! 0

トラックバック 0

MY HANDSYOU CAN ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。