TOUCH MY HAND [アルバム David Archuleta]




TOUCH MY HAND

Saw you from a distance
Saw you from the stage
Something bout the look in your eyes
Something bout your beautiful face
In a sea of people
There was only you
I never knew what this song was about
But suddenly now I do

Pre-Hook:
Try to reach out to you touch my hand
Reach out as far as you can
Only me only you and the band
Try to reach out to you touch my hand

Chorus:
Can't let the music stop
Can't let this feeling end
Cuz if I do it'll all be over and I'll never see you again

Can't let the music stop
Until I touch your hand
Cuz if I do it'll all be over
I'll never get the chance again
I'll never get the chance again
I'll never get the chance again

I see the sparkle of a million flashlights
A wonderwall of stars
But the one that's shining out so bright
Is the one right where you are

Pre-Hook

Chorus

Can't let the music stop
Until I touch your hand
Cuz if I do it'll all be over
I'll never get the chance again
I'll never get the chance again

Bridge:
Saw you from a distance
Saw you from the stage
Something bout the look in your eyes
Something bout your beautiful face

Chorus

Can't let the music stop
Until I touch your hand
Cuz if I do it'll all be over
I'll never get the chance again
I'll never get the chance again

Pre-Hook / Ending:
Try to reach out to you touch my hand
Reach out as far as you can
Only me only you and the band
Try to reach out to you touch my hand

君の姿がずっと遠くに
ステージから見えた
君の瞳が僕を惹きつける
こんなに大勢の人の中で
僕には君しか見えない
今までこの歌の意味が分からなかったけど
今突然分かったよ

Pre-Hook:
手を伸ばすから 僕の手に触れて
遠くまで手を伸ばして
僕と 君と バンドしか見えない
手を伸ばすから 僕の手に触れて

Chorus:
音楽よ 止まらないで
この気持ち 終らせないで
すべてが終ってしまうから
君に二度と会えなくなるから

音楽よ 止まらないで
僕の手が君の手に触れるまで
すべてが終わってしまうから
チャンスは今だけ
チャンスは今だけ
チャンスは今だけ

きらめく無数のフラッシュライト
まるで星がおりなす不思議な壁
その中でひときわ光り輝くのは
君がいるところ

Pre-Hook

Chorus

音楽よ 止まらないで
僕の手が君の手に触れるまで
すべてが終わってしまうから
チャンスは今だけ
チャンスは今だけ

Bridge:
君の姿がずっと遠くに
ステージから見えた
君の瞳が僕を惹きつける
君の美しさが僕を惹きつける

Chorus

音楽よ 止まらないで
僕の手が君の手に触れるまで
すべてが終わってしまうから
チャンスは今だけ
チャンスは今だけ

Pre-Hook:
手を伸ばすから 僕の手に触れて
遠くまで手を伸ばして
僕と 君と バンドしか見えない
手を伸ばすから 僕の手に触れて

歌詞・対訳(永山康子) アルバムDavid Archuleta より

nice!(0)  トラックバック(0) 
共通テーマ:音楽

nice! 0

トラックバック 0

CRUSHBARRIERS ブログトップ

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。